دانشگاه بدون کنکور پردیس کیش به همراه لیست رشته ها

دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ + لیست جدید رشته‌ها

شرایط پذیرش دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور در سال 1402 اعلام شد. افرادی که مایل به ثبت‌نام در دانشگاه پردیس کیش بر اساس معدل و سوابق تحصیلی هستند، باید از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراحل اسم‌نویسی خود را انجام دهند.

هدف اصلی دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون، ایجاد محیطی مطلوب برای دانشجویان و ارتقای استانداردهای کمی و کیفی آموزشی به منظور جذب نخبگان علمی کشور است. اما سوالی که در بسیاری از متقاضیان مطرح می‌کنند این است که دانشگاه بین‌الملل کیش بدون کنکور چه رشته‌های جدیدی را ارائه می‌دهد؟

ایجاد رشته‌های تحصیلی متنوع، جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی گوناگون به ویژه تحصیلات تکمیلی، جذب اساتید و هیئت علمی برجسته و توسعه فضاهای آموزشی از جمله اقداماتی است که در سال جاری در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

آشنایی با دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

با توجه به تلاش‌ها و پیگیری مستمر مسئولان راه‌اندازی دانشگاه آزاد در جزیره کیش، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بین‌الملل کیش را در پاییز ۱۳۸۹ و با پذیرش دانشجویان در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف تأسیس نمود. افراد متقاضی ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون در هریک از نیمسال‌های تحصیلی مهر و بهمن ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سایت  azmoon.org از میان لیست رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی در گروه‌های آموزشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان دست به انتخاب رشته زده و برای ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

 

دانشگاه پردیس کیش از جمله دانشگاه‌های شهریه‌پرداز است که سالانه دو بار اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، براساس سوابق تحصیلی می‌کند. افرادی که دارای شرایط ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد پردیس کیش داشته باشند، می‌توانند در زمان تعیین‌ شده از سوی دانشگاه اقدام به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود کنند.

کسب آگاهی و اطلاع از لیست رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ از مهم‌ترین مراحلی است که داوطلبان باید قبل‌ از ثبت‌نام از آن برخوردار باشند. جهت آشنایی داوطلبان با رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور در هرکدام از مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، در ادامه لیستی از این رشته‌ها را ارائه خواهیم داد.

دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ + لیست جدید رشته‌ها

لیست رشته‌های مقطع کاردانی دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

همانگونه که اشاره شد، دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون، هر سال دو بار  برای ورودی مهر و بهمن به‌ صورت بدون کنکور؛ یعنی براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. هر سال هم‌ زمان با شروع زمان ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتشار دفترچه ثبت‌نام دانشگاه، لیست رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز در سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر می‌شود.

مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در دو دسته کاردانی پیوسته و ناپیوسته تقسیم می‌شود. کاردانی پیوسته برای فارغ‌ التحصیلان رشته‌های فنی و مقطع کاردانی ناپیوسته مختص فارغ‌ التحصیلان رشته‌های نظری است. در ادامه با استناد به سایت رسمی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه آزاد به تفکیک رشته‌های دانشگاه بین‌المللی کیش ۱۴۰۲ در مقطع کاردانی را ارائه خواهیم کرد.

لیست رشته‌های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مرکز آموزش بین‌المللی کیش
  نرم‌افزار کامپیوتر
لیست رشته‌های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مرکز آموزش بین‌المللی کیش
حسابدارى

 

آن دسته از افرادی که تمایل دارند در رشته مورد نظر خود که در لیست ارائه‌ شده و قصد ثبت‌ نام در دانشگاه آزاد را دارند، لازم است ابتدا از جزئیات ثبت‌نام و ورود پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه آزاد اطلاع کسب کرده و سپس فرآیند ثبت‌ نام خود را آغاز نمایند.

لیست رشته‌های مقطع کارشناسی دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

دانشگاه آزاد به‌ عنوان مرکز اجرایی پذیرش دوره‌های بدون آزمون، مسئول انتشار لیست رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد مرکز پردیس کیش را بر عهده دارد. افراد متقاضی برای ثبت‌نام در این مرکز باید پس‌ از مطالعه کامل لیست اعلام‌ شده، تعدادی مشخص از رشته‌های بدون کنکور مقطع کارشناسی و همچنین رشته محل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

افراد واجد شرایط ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید با توجه به آخرین مدرک تحصیلی خود یکی از مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است مقطع کارشناسی پیوسته برای دارندگان دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دارندگان دیپلم نظام جدید و حتی دارندگان مدرک کاردانی بوده و مقطع کارشناسی ناپیوسته تنها مختص دارندگان مدرک کاردانی می‌باشد.

دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ + لیست جدید رشته‌ها

لیست رشته‌های مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ به تفکیک زیر است. اگر داوطلبی قصد ثبت‌ نام در دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون را دارد، قبل‌ از آن باید مدارک لازم را جمع‌ آوری کرده و سپس به تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود اقدام نماید. افرادی که خواهان ثبت‌نام در پردیس بین‌المللی کیش بدون کنکور و تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هستند، ابتدا لازم است که از مراحل و نحوه ثبت‌نام این دانشگاه مطلع شده و واجد شرایط آن باشند.

لیست رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور دانشگاه آزاد مرکز آموزش بین‌المللی کیش
علوم ورزشی

 

لیست رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور دانشگاه آزاد مرکز آموزش بین‌المللی کیش
 حسابدارى
 مهندسی تكنولوژى برق – قدرت
 معمارى
 مهندسی اجرایی عمران

شرایط تحصیل در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پردیس کیش 1402

در فهرست رشته‌های ارائه شده بدون کنکور سراسری ۱۴۰۲ علاوه بر دوره‌های روزانه نوبت دوم، غیرانتفاعی و پیام نور، برخی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان نیز اعلام شده است. شرایط تحصیل در رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور خودگردان ۱۴۰۲ به شرح زیر می‌باشد:

✅افرادی که دیپلم رشته‌های (تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان) را اخذ کرده‌اند و داوطلبان فنی حرفه‌ای و کار و دانش نظام قدیم در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی (فوق دیپلم) می‌توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های دوره پردیس خودگردان اقدام کنند.

✅شرایط و نحوه پذیرش افراد داوطلبی که امتحان نهایی داشته‌اند، از طریق معدل کتبی دیپلم و بقیه داوطلبان از جمله داوطلبانی که دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای هستند از طریق معدل کل دیپلم صورت می‌گیرد.

✅مطابق مندرجات دفترچه ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور خودگردان لازم است که افراد متقاضی دارای یکی از مدارک دیپلم نظام قدیم (چهار ساله)، دیپلم و پیش دانشگاهی، دیپلم سال دوازدهم (نظام جدید) و یا مدرک کاردانی با حداکثر تاریخ اخذ 1402/6/31 باشند.

✅دانشجویان دوره‌های روزانه دانشگاه‌ها که می‌خواهند در ثبت‌نام بدون کنکور ورودی مهر دوره دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور خودگردان شرکت کنند، تا 30 شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند تا انصراف قطعی از رشته اول خود به دانشگاه اعلام نمایند.

✅دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ در 4 مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دو نوبت نیمسال اول تحصیلی یعنی ورودی مهر و نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی‌ترم بهمن ماه بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان ( معدل مقطع قبلی ) و بدون برگزاری آزمون ورودی دانشجو جذب می‌کند.

✅با شروع ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، دفترچه ثبت‌نام به صورت مجزا برای هر کدام از مقاطع تحصیلی در سایت دانشگاه آزاد منتشر می‌شود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد آموزش بین‌المللی کیش می‌توانند لیست رشته‌های ارائه شده را در این دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد جستجو نمایند. براین اساس به منظور اطلاع داوطلبان از جزئیات زمان، نحوه، شرایط و لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد آموزش بین‌المللی کیش در سال جاری نکات مربوط به ثبت‌نام و رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد آموزش بین‌المللی کیش مهر و بهمن سال ۱۴۰۲ را بررسی خواهیم کرد.

زمان و نحوه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پردیس کیش 1402

همان طور که اشاره شد ثبت‌نام در رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن برگزار می‌گردد که پس از ساماندهی رشته‌های بدون آزمون و اجرایی شدن طرح ثبت‌ نام هماهنگ دانشگاه‌های بدون آزمون، دانشگاه آزاد آموزش بین‌المللی کیش نیز همزمان با سایر دانشگاه‌های بدون کنکور ثبت‌نام خود را آغاز می‌کند.

اگر الگوی زمان ثبت‌ نام مشابه سال قبل طراحی شود، احتمال دارد لینک ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای ورودی مهر حدودا از مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه حدودا از اواخر آذر ماه فعال شود. نحوه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در هر دو نوبت به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد azmoon.org انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان دقیق ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

نحوه ثبت نام در دانشگاه پردیس کیش بر اساس سوابق تحصیلی، شبیه به دانشگاه آزاد اسلامی است. به این ترتیب برای نام نویسی مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد سایت سنجش به نشانی azmoon.org شوید و بر روی گزینه سامانه ثبت نام بدون آزمون مقطع کاردانی پیوسته، ناپیوسته و یا کارشناسی پیوسته، ناپیوسته پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم، سال تحصیلی 1402 کلیک کنید.

  • بر روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک کنید تا به مرحله بعد ورود پیدا کنید.

  • نکته‌های ذکر شده در صفحه را برای خرید کارت اعتباری مطالعه کنید و بعد بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

  • یکی از مقاطع تحصیلی را مطابق با تصویر انتخاب کرده و بعد بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

  • اطلاعات ثبت نام را به درستی وارد کنید و بعد بر روی گزینه ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید کلیک کنید.
  • در این مرحله بایستی اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد کنید و بعد گزینه پرداخت را انتخاب نمایید.

شرایط ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

یکی از اساسی‌ترین مراحل بعد از دانلود دفترچه راهنمای ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور دانشگاه آزاد، مطالعه دقیق آن و بررسی بخش‌های مختلف این دفترچه از جمله شرایط و ضوابط ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه بین‌الملل کیش مهر و بهمن ۱۴۰۲ است.

شرایط ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است که شرایط عمومی برای تمامی مقاطع یکسان خواهد بود، اما مهم‌ترین شرایط اختصاصی در دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور هر مقطع را می‌توان در قسمت مدارک مورد پذیرش مطرح کرد. در ادامه مهم‌ترین شرایط عمومی و اختصاصی را در چند عنوان معرفی خواهیم کرد:

شرایط عمومی ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون 1402

شرایط عمومی دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور موارد زیر می‌باشد:

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی
  • تبعیت و پیروی عملی از قوانین نظام جمهوری اسلامی
  • عدم داشتن سوء پیشینه به فساد اخلاقی
  • عدم داشتن اعتیاد به مواد مخدر
  • برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی دانشگاه
  • پذیرفتن تمامی شرایط و مقررات دانشگاه
  • ممنوع بودن نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در صورت پذیرش بدون آزمون
  • ضرورت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد طبق مصوبات سالیانه

شرایط اختصاصی ثبت‌نام دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون 1402

شرایط دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور به این صورت است:

✔ارائه مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، مدرک دیپلم سه ساله نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم سه ساله نظام جدید، مدرک کاردانی (فوق دیپلم) به جای مدرک پیش دانشگاهی (مربوط به مقطع کارشناسی پیوسته)

✔ارائه مدرک کاردانی (فوق دیپلم) پیوسته یا ناپیوسته با معدل بالا 12 (مربوط به مقطع کارشناسی ناپیوسته)

✔گذراندن 20 واحد جبرانی برای داوطلبان با مدرک کاردانی پیوسته (مربوط به مقطع کارشناسی ناپیوسته)

✔کسب معدل بالای 12 کاردانی جهت اخذ مدرک کارشناسی (مربوط به مقطع کارشناسی ناپیوسته)

دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ + لیست جدید رشته‌ها

✔ارائه مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم و یا یک مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش (مربوط به مقطع کاردانی پیوسته)

✔ضرورت گذراندن حداکثر 12 واحد جبرانی برای دیپلمه‌های نظری که رشته‌ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی (مربوط به مقطع کاردانی پیوسته)

✔ضرورت انتخاب رشته دیپلمه‌های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و هنرستان در رشته‌های متناسب با مدرک تحصیلی (مربوط به مقطع کاردانی پیوسته)

✔داشتن مدرک دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی (مربوط به مقطع کاردانی ناپیوسته)

✔فارغ التحصیلان کاردانی علوم پزشکی مجاز به ثبت‌نام در مقاطع بالاتر هستند. (مربوط به مقطع کاردانی ناپیوسته)

شهریه دانشگاه پردیس بین‌الملل کیش 1402

دانشگاه پردیس بین‌الملل در ازای پذیرش نسبتا راحتتر داوطلبان نسبت به دانشگاه‌های دولتی، به خصوص در رشته‌های علوم پزشکی، شهریه‌های سنگینی دریافت می‌کند که بسیاری از علاقه‌‌مندان به تحصیل در این دانشگاه از پرداخت آن دچار مشکل می‌شوند و گاهی مجبور به قسط بندی شهریه خود هستند.

دانشگاه‌های پردیس بین‌الملل در رشته‌های علوم پزشکی، رشته‌های علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و رشته‌های علوم انسانی هر ساله از طریق برگزاری آزمون کنکور سراسری و یا آزمون اختصاصی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد و شهریه هر مقطع و هر رشته در هر دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور خودگردان با دیگری متفاوت است. دانشجویان پردیس بین‌الملل کیش توجه داشته باشند که هر ساله 10 تا 15 درصد به میزان شهریه هر دانشگاه نسبت به سال قبل اضافه می‌شود.

میزان اعتبار و نحوه صدور مدارک دانشگاه پردیس 1402

ابهامات بسیاری در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه پردیس بین‌الملل وجود دارد، اما طبق گفته مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، مدارک دانش آموختگان پردیس‌های خودگردان با دانشگاه‌های روزانه برابر است. با توجه به اینکه پردیس‌های خودگردان مصوب شورای گسترش آموزش عالی به شمار می‌آیند و به عبارتی تحت نظارت وزارت علوم می‌باشند، بر این اساس از نظر آموزش عالی مدارک این گونه دانشگاه‌ها کاملا مورد تأیید و قابل قبول هستند.

اعتبار مدارک دانشگاه پردیس کیش مانند مدارک دوره‌هایی مثل پیام نور، غیردولتی، غیرانتفاعی، نوبت دوم و روزانه است که توسط شورای گسترش آموزش عالی مجوز پذیرش می‌گیرند. ضمن اینکه در دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور اساتید درجه یک و برتر تدریس می‌نمایند و نحوه تدریس در این دانشگاه‌ها مشابه دانشگاه‌های دولتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اما به این نکته توجه داشته باشید که عنوان پردیس خودگردان در مدرک تحصیلی قید خواهد شد.

مزایای تحصیل در دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

باید بدانید که تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی برای افرادی است که بتوانند بدون شرکت در آزمون سخت کنکور در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر سال رقابت بسیار زیادی در تمام مقاطع جهت قبولی در پردیس بین‌الملل کیش می‌باشد که تعداد کمی می‌توانند در این رشته دلخواه خود موفق شده و به تحصیل ادامه دهند. با این وجود تحصیل در دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور فرصت استثنایی است تا بدون گذاشتن وقت برای خواندن درس‌های کنکور می‌توانید در رشته دلخواه خود به تحصیل بپردازید.

دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ + لیست جدید رشته‌ها

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

همچنین متقاضیان که جهت نام‌‌نویسی در دانشگاه بین‌الملل کیش بدون کنکور اقدام نموده‌اند، توصیه می‌شود که علاوه‌ بر ثبت‌نام در این دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری (روزانه، شبانه، غیرانتفاعی و پیام‌ نور) نیز نام‌ نویسی کنند تا شانس خود را برای قبولی افزایش دهند.

توجه داشته باشید که براساس قوانین دانشگاه آزاد به علت اینکه داوطلب این امکان را دارد که محل تحصیل خود را آزادانه و براساس شرایط خود گزینش کند، امکان درخواست برای نقل و انتقال و مهمانی در رشته‌های بدون آزمون وجود ندارد. بنابراین حساسیت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون آزمون زیاد است و شما باید به هزینه‌های رفت و آمد خود نیز توجه نمایید.

توصیه می‌کنیم حتما در حفظ اطلاعات مربوط به ثبت‌نام خود تا هنگام اعلام نتایج پذیرش کوشا باشید، چراکه در صورت عدم رضایت از رشته قبولی خود، می‌توانید در دوره بعد جهت اسم‌نویسی شرکت کنید. در ارتباط با انتخاب رشته‌های دانشگاه پردیس کیش بدون آزمون، چنانچه بعد از مطالعه لیست رشته‌ها سوالی داشته باشید،  می‌توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل کمک بخواهید.

جدیدترین اخبار دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور 1402

نحوه برگزاری آزمون جامع شفاهی نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 – 1403 اعلام شد

به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع دکترا می‌رساند برنامه آزمون جامع شفاهی در سامانه دانشگاه هم اکنون در بیش از ۵۰ رشته تخصصی در حال برگزاری می‌باشد. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت kish.iau.ir مراجعه نمایید.

با توجه به اطلاعیه‌های صدا و سیما مرکز کیش، قبول شدگان تکمیل ظرفیت آزمون مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران باید هرچه زودتر به سامانه reg.ut.ac.ir برای ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ + لیست جدید رشته‌هاخلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی دانشگاه پردیس کیش بدون کنکور ۱۴۰۲ و همچنین لیست جدید رشته‌های این دانشگاه پرداختیم. دانشگاه پردیس کیش هر سال در مقاطع کاردانی و کارشناسی، به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. چنانچه شما متقاضی و علاقه مند به ادامه تحصیل در یکی از رشته‌هایی ارائه شده این دانشگاه هستید، می‌توانید از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org برای ثبت‌نام اقدام نمایید.

برای تحصیل در دانشگاه پردیس بین‌الملل کیش دانشجویان باید واجد یکسری شرایط عمومی و اختصاصی باشند که در این مقاله به این شرایط به طور کامل اشاره شد.

 

نوشتهٔ پیشین
زمان برگزاری کنکور 1403 مشخص شد
نوشتهٔ بعدی
حافظ از نظر رهبر انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید